söndag 15 januari 2012

15 januari - Maria

Nu ska jag sluta tjata om snö så kanske den kommer :) My och jag hade en mysig dag i hagen i förra veckan och fick med oss kameran ut. Alla hundarna var glada och passade på att inventera hagens isbestånd. Det var tydligen så omfattande att man var tvungen att äta lite av det, och det hjälptes alla åt med.
Tänkte också passa på att tacka för all fin feedback vi har fått sedan vi började. Det är härligt att få höra om hundar som börjar springa till dagis på morgnarna. Det värmer, och vi blir verkligen superglada av att höra att ni är nöjda och era hundar trivs!

Jag vimlar med gänget i hagen

Esti, Svante och Morris delar en pinne

Ylle undrar var godisen är?

Flygande Maja!

Lizzie, Maja och Svante mitt i bus!

Fina Ossie!

Hugo går med bestämda steg

Esti och Kim smyger på varandra. Totte i bakgrunden.

Ylle visar att man måste vara tuff om man är liten! Storebror Oskar övervakar.

Svante!

Teo pussas!

Sixten är vild och överfaller mig!

... men bestämmer sig sen för att leka med Lizzie i stället

My Myser med Sigge och Totte!

1 kommentar: