torsdag 22 mars 2012

22 mars - Maria

Äntligen har våren kommit! Hundarna verkar vara lika glada som vi över att isarna börjar smälta och att man snart kan börja bada igen (vissa hundar har visst redan börjat har jag fått höra!).
I måndags var Danielles sista dag på sin arbetsträning och vi önskar henne lycka till i framtiden!
Denna vecka bjuder vi igen på lite skogsbilder med glada hundar!
/Maria

Morris är vild!

Shaya är stooooor!

Hugo, Ninja och Morris röjer loss!

Nya Cesar som är på inskolning

Ninja stannar till en sekund :)

Helmus älskar att bada!

Sixten dansar med mig

Kim tackar alltid mig med en massa pussar när hon får gå till skogen! Hugo väntar på sin tur

Sigge och Ninja

Lady och Lizzie, Ylle i luften och Inka efter!

Mitt lilla Yll!

Delar av gänget på gruppbild: Ninjas svans, Lady, Helmut, Lizzie, Sixten, Kim och Hugo

Lady är galen med Lizzie och Inka

Inkas söta tunga!

Hugo hade en snyggdag och poserade på alla stenar han kunde hitta. Vinden i håret likt Carola!

Sixten och Lizzie, Kim och Lady

Livet leker, hälsar Lizzie!

Hugo trodde att min vante var en köttbulle och vägrade släppa!

2 kommentarer:

  1. Underbart att se hur de små liven har det på dagarna! Keep up the great work!

    SvaraRadera
  2. Vad söta alla är. Typiskt Hugo med vanten. Han kan bli lite arg och tro att det är hans egna. Inte ok! Ser ut som ni haft en fantastisk dag här. Hoppas på fler sådana framöver.

    / Madeleine

    SvaraRadera